
lidertatge
DATES: per determinar
LIDERATGE I ESTIL DOCENT
Amb aquest programa ens proposem acompanyar a les professores i professors universitaris a transitar de forma transformadora des de l’ “ensenyar” a l’ “aprendre”. Focalitzant el propi procés d’aprenentatge en l’activitat docent, podem extreure recursos personals que ens permetin liderar la pròpia activitat docent navegant amb encert en els vaivens del canvi. Per altra banda, estimulareu la capacitat d’encarar el procés d’aprenentatge propi i dels altres recuperant les dimensions emocional i corporal per a enfortir les intel•lectuals.
COMPETÈNCIES
- Coneixement i experimentació del model del coaching a través dels seu eix fonamental: la persona total.
- Reconeixement dels propis punt forts i de les oportunitats de creixement a través de la identificació i transformació d’ “interpretacions limitadores”.
- Reconeixement i utilització de la pregunta i els seu impacte per a possibilitar noves oportunitats d’aprenentatge.
- Capacitació per mantenir converses efectives i reconeixement dels elements implicats.
- Desenvolupament de la proactivitat per tal de generar canvis transformadors en els valors i les actituds relacionats amb l’activitat docent
ADREÇAT A:
Professors i professores universitaris.
CONTINGUT I TEMARI
- L’ésser humà en la seva definició multidimensional: lingüística, emocional, corporal i sistèmica.
- El Coaching com a model emergent d’aprenentatge adult.
- El llenguatge generatiu. Una altra forma de construir realitats de manera conscient.
- Interpretacions i afirmacions. Matisos que possibiliten en gaudi i el benestar.
- Les converses com a eix de l’acció eficaç: el poder de les converses.
- Demandes, ofertes, promeses, declaracions i judicis.
- Com realitzar-los per a un progrés continuat i eficaç.
- Converses per a l’acció: com promoure-les.
- Converses per a situacions difícils
- Les barreres de l’aprenentatge.
- Com integrar i alinear les diferents dimensions de l’ésser humà i les seves possibles utilitats
- IAP, investigació i acció participativa: noves aplicacions des del Coaching.
- Estils de lideratge. Quin és el meu estil?
METODOLOGIA
Es treballa amb una model d’aprenentatge dinàmic, amb presentació del tema per part de les formadores, demostració corresponent i realització de l’experiència pràctica per part de tots els participants.
Al mateix temps es tenen en compte aspectes relacionals creant un espai de confiança per a l’aprenentatge cooperatiu que afavoreixi l’aprenentatge individual.
DIDACTES
Rosaria Simone, Chus Borrell
INFORMACIÓ D'HORARIS I MATRÍCULA:
COACHING LLEIDA
Pl. Sant Joan, nº8, 4t 5a 25007 Lleida
Tf.: 973 234 934 - 646 177 952
info@coachinglleida.com
www.coachinglleida.com